Games Animation Forum

返回   Games Animation Forum > GAF區 > 日本動漫畫討論版

回覆
 
主題工具 顯示模式
舊 05-09-18, 06:10 PM   #1426
supermanlady
God of Gamer
あかん
 
註冊日期: Aug 2003
文章: 19,464
Iris(アイリス)さんが歌う、エンディングテーマ「明日へ」発売決定!
期間生産限定盤はアニメ絵がジャケットです。発売日は6/6(水)!
http://www.irisofficial.com/
http://gundam-bd.net/
引用:
supermanlady 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-12-18, 03:09 AM   #1427
aquarius
Game Master
 
註冊日期: Apr 2007
文章: 2,479
第一集用OO機體
不如重啓番OO好過啦

此篇文章於 05-12-18 03:17 AM 被 aquarius 編輯。
aquarius 目前線上   回覆時引用此篇文章
舊 05-14-18, 10:15 AM   #1428
肉羊哩咖
Ultimate Gamer
griffin611
 
註冊日期: May 2008
文章: 3,859
引用:
作者: aquarius 查看文章
第一集用OO機體
不如重啓番OO好過啦

00? Youtube 有齊兩季睇噃~


------


睇咗 TVB 版,好在無中文化咗隻OP,好嘅就係加咗唔少戲仿,不過配瑪姬嗰位,好唔入格噃


__________________
肉羊哩咖 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 03:36 PM   #1429
hitachi
Crazy Gamer
 
註冊日期: Jan 2005
文章: 1,620
引用:
作者: aquarius 查看文章
第一集用OO機體
不如重啓番OO好過啦
之前10週年show
唔係預定有新作咩
hitachi 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 05:21 PM   #1430
aquarius
Game Master
 
註冊日期: Apr 2007
文章: 2,479
引用:
作者: hitachi 查看文章
之前10週年show

唔係預定有新作咩


近10年最好都係OO
預計係舞台劇
希望換過時代有新動畫


Sent from my iPad using Gaforum
aquarius 目前線上   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 05:34 PM   #1431
pet3
The One
 
註冊日期: Oct 2007
文章: 21,891
十年黎
出過2套高達之嘛

姦普拉又不是高達

好難唔贏牙籤仔和G復


https://www.youtube.com/watch?v=d7lZ6b750bs


__________________
3月21 PS4 戰場女武神4(白金) ,3月29 機戰X(白金)
6月21 PS4 新高達破壞者(白金)
9月7 PS4 蜘蛛俠(白金) ,9月27 PS4 勇者ネプテューヌ,10月3 PS4 洛克人11 ,11月1 PS4 閃之軌跡3 ,12月13 PS4 審判之眼
日期未定:PS4 受讚頌者1,2,3中文版,

FGO 目標預算
10月槍瀨光(2寶)>19年1月尾艾蕾醬>2月北齋+金閃閃>時間未明>斯卡蒂>BB
手遊累己累人 切記別浪費生命(金錢)

此篇文章於 05-15-18 06:54 PM 被 pet3 編輯。
pet3 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 07:08 PM   #1432
pet3
The One
 
註冊日期: Oct 2007
文章: 21,891
這世界好正
可以印正版零件

熊熊~
奧拉萌


__________________
3月21 PS4 戰場女武神4(白金) ,3月29 機戰X(白金)
6月21 PS4 新高達破壞者(白金)
9月7 PS4 蜘蛛俠(白金) ,9月27 PS4 勇者ネプテューヌ,10月3 PS4 洛克人11 ,11月1 PS4 閃之軌跡3 ,12月13 PS4 審判之眼
日期未定:PS4 受讚頌者1,2,3中文版,

FGO 目標預算
10月槍瀨光(2寶)>19年1月尾艾蕾醬>2月北齋+金閃閃>時間未明>斯卡蒂>BB
手遊累己累人 切記別浪費生命(金錢)

此篇文章於 05-15-18 07:27 PM 被 pet3 編輯。
pet3 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 07:48 PM   #1433
肉羊哩咖
Ultimate Gamer
griffin611
 
註冊日期: May 2008
文章: 3,859
引用:
作者: pet3 查看文章
十年黎
出過2套高達之嘛

姦普拉又不是高達

好難唔贏牙籤仔和G復


https://www.youtube.com/watch?v=d7lZ6b750bs
2套? (唔跟次序)

GGi復興/國
鐵孤
ORIGIN
UC
Thunderblot
AGE


__________________
肉羊哩咖 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 07:57 PM   #1434
pet3
The One
 
註冊日期: Oct 2007
文章: 21,891
引用:
作者: 肉羊哩咖 查看文章
2套? (唔跟次序)

GGi復興/國
鐵孤
ORIGIN
UC
Thunderblot
AGE
唔係只計tv原創版嗎? (UC是小說改


__________________
3月21 PS4 戰場女武神4(白金) ,3月29 機戰X(白金)
6月21 PS4 新高達破壞者(白金)
9月7 PS4 蜘蛛俠(白金) ,9月27 PS4 勇者ネプテューヌ,10月3 PS4 洛克人11 ,11月1 PS4 閃之軌跡3 ,12月13 PS4 審判之眼
日期未定:PS4 受讚頌者1,2,3中文版,

FGO 目標預算
10月槍瀨光(2寶)>19年1月尾艾蕾醬>2月北齋+金閃閃>時間未明>斯卡蒂>BB
手遊累己累人 切記別浪費生命(金錢)
pet3 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 07:59 PM   #1435
肉羊哩咖
Ultimate Gamer
griffin611
 
註冊日期: May 2008
文章: 3,859
引用:
作者: pet3 查看文章
唔係只計tv原創版嗎? (UC是小說改
邊度講只計TV?

就算齋計 TV,都有:

AGE、鐵孤、GG(OK,SEED HD,你可以當重製唔計)


__________________

此篇文章於 05-15-18 08:06 PM 被 肉羊哩咖 編輯。
肉羊哩咖 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 08:14 PM   #1436
pet3
The One
 
註冊日期: Oct 2007
文章: 21,891
引用:
作者: 肉羊哩咖 查看文章
邊度講只計TV?

就算齋計 TV,都有:

AGE、鐵孤、GG(OK,SEED HD,你可以當重製唔計)
AGE我成日唔記得佢係oo後XD

不過我幾中意FX


__________________
3月21 PS4 戰場女武神4(白金) ,3月29 機戰X(白金)
6月21 PS4 新高達破壞者(白金)
9月7 PS4 蜘蛛俠(白金) ,9月27 PS4 勇者ネプテューヌ,10月3 PS4 洛克人11 ,11月1 PS4 閃之軌跡3 ,12月13 PS4 審判之眼
日期未定:PS4 受讚頌者1,2,3中文版,

FGO 目標預算
10月槍瀨光(2寶)>19年1月尾艾蕾醬>2月北齋+金閃閃>時間未明>斯卡蒂>BB
手遊累己累人 切記別浪費生命(金錢)
pet3 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 08:31 PM   #1437
迪安大叔
Crazy Gamer
 
註冊日期: May 2004
文章: 1,443
//小動物外觀能被可愛女角外觀撫摸
指揮者的頭腦啊//
不愧智將

重鍛型演出意外的好,無論策略同個人技術
迪安大叔 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 08:37 PM   #1438
肉羊哩咖
Ultimate Gamer
griffin611
 
註冊日期: May 2008
文章: 3,859
#7 開波!

- 又話做完功課先玩嘅?一放學就掛住講打機
- online 嬴到嘅件可以實物化,咁又幾正
- 就咁搭訕都「踼到人入會」?
- 隆美爾上尉某程度上好有「艷福」
-打,比 GBFT 真係好睇太多,諗返對EZ-8嗰場咁講,唔係一面倒,又唔會騰雞,有戰術,有互相支援,用到各機體嘅優點,唔係齋死衝,或者凈識嗌招式名狂開主角威能(OK,唔好滿足於過低水準)
- 下一回:適住嚟樂園大亂鬥?!可能講多少少忍者嘅背景


__________________
肉羊哩咖 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 09:26 PM   #1439
GN00508771
The One
我係早見廚~有意見嗎
 
註冊日期: Sep 2004
文章: 24,113
3DS Friend Code4897 6540 2372
PSN  IDKYOK12
XBox Live GamertagKYOK12
唔係話佢唔好睇
但對面假假地都係全PLAYER第2既智將訓練出來既 就算真係輸都未至於咁一面倒呀www

出道戰 最TOP戈幾位觀戰+合照。攞彩攞到盡


__________________
開始係日本生活~
請叫馬沙做梟博士
「紅蓮を纏え、エクシア!」
Fate/GO ID 335,820,884
GN00508771 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 10:11 PM   #1440
ゆり
God of Gamer
 
註冊日期: Nov 2004
文章: 17,452
超昂忍閃加入一定有目的


__________________
要記得聖人定論
冇game唔好入相關討論區討論呀
一陣又踩親聖人條尾就唔好啦
ゆり 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 11:05 PM   #1441
肉羊哩咖
Ultimate Gamer
griffin611
 
註冊日期: May 2008
文章: 3,859
引用:
作者: GN00508771 查看文章
唔係話佢唔好睇
但對面假假地都係全PLAYER第2既智將訓練出來既 就算真係輸都未至於咁一面倒呀www
係太一面倒,主腳側一個都不能爆咁嘅「限制」下,就只有咁嘅效果~

要(腦補)解嘅話:咪巫師(條友有GBD底)同個忍者太強,而對家太輕敵所致

隆美爾都有香檳杯手榴彈呢個名物?

大張又借啲易玩超機人,唉


__________________
肉羊哩咖 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-15-18, 11:51 PM   #1442
Lamsze
Crazy Gamer
 
註冊日期: Jul 2013
文章: 1,340
其實自護隊已經好勁,睇返機體性能差上無比秒,我見到成班元祖渣古都心諗唔係嘛,不過對次世代機上已好勁
估唔到仲有機會見返剪刀,唔係好夾駕駛員
邊有人會識到哂全GAME最TOP果D人,其實跟本TOP果班都係NPC故事 銅杯︰最top團隊大合照
Lamsze 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 12:05 AM   #1443
HONDA
God of Gamer
AUDI SPORT
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 19,989
PSN  IDALEX_201225
巫師果部係咩機體??


__________________
PS4: GT SPORT, GTA5!!!
F1 2018 俄羅斯站(09/28--09/30)!!!!
24 Hours of Le Mans 2019(06/13--06/16)!!!!
Formula E 2018/19 利雅得站(2018/12/15)!!!!!
第65屆澳門格蘭披治大賽車!!!!!
少女時代, Jessica Jung, 請夏, TWICE, I.O.I, 宇宙少女, LUDA!!!

F1 2018討論區
Formula E 2017-18討論區
現代軍事討論區 Vol.1
HONDA 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 01:57 AM   #1444
GN00508771
The One
我係早見廚~有意見嗎
 
註冊日期: Sep 2004
文章: 24,113
3DS Friend Code4897 6540 2372
PSN  IDKYOK12
XBox Live GamertagKYOK12
引用:
作者: HONDA 查看文章
巫師果部係咩機體??
昭弘!!

其實係ガルバルディβ


引用:
作者: 肉羊哩咖 查看文章
係太一面倒,主腳側一個都不能爆咁嘅「限制」下,就只有咁嘅效果~

要(腦補)解嘅話:咪巫師(條友有GBD底)同個忍者太強,而對家太輕敵所致

隆美爾都有香檳杯手榴彈呢個名物?

大張又借啲易玩超機人,唉
提示:08小隊⋯


__________________
開始係日本生活~
請叫馬沙做梟博士
「紅蓮を纏え、エクシア!」
Fate/GO ID 335,820,884

此篇文章於 05-16-18 02:00 AM 被 GN00508771 編輯。
GN00508771 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 06:36 AM   #1445
pet3
The One
 
註冊日期: Oct 2007
文章: 21,891
引用:
作者: 肉羊哩咖 查看文章
係太一面倒,主腳側一個都不能爆咁嘅「限制」下,就只有咁嘅效果~

要(腦補)解嘅話:咪巫師(條友有GBD底)同個忍者太強,而對家太輕敵所致

隆美爾都有香檳杯手榴彈呢個名物?

大張又借啲易玩超機人,唉
根本忍者(壞人組織幹部)和k1(現實模型戰世界頭幾名)都超高手
單係佢地兩人落場都贏

新人3人組
之前有說主角比一般新人強 (但他都比人打退幾次先斬贏)

吉姆和桃桃
那邊 吉姆 是只是聽k1作戰計劃後龜射一槍贏 和實力無關
桃桃本來是輸的 畢竟是完全新手,只是運好迴避了

以實力強度上 其實合理
不過桃桃如果被斬爆掉 用小桃桃 逃走 吉姆支援射擊 射爆敵人
效果更好


__________________
3月21 PS4 戰場女武神4(白金) ,3月29 機戰X(白金)
6月21 PS4 新高達破壞者(白金)
9月7 PS4 蜘蛛俠(白金) ,9月27 PS4 勇者ネプテューヌ,10月3 PS4 洛克人11 ,11月1 PS4 閃之軌跡3 ,12月13 PS4 審判之眼
日期未定:PS4 受讚頌者1,2,3中文版,

FGO 目標預算
10月槍瀨光(2寶)>19年1月尾艾蕾醬>2月北齋+金閃閃>時間未明>斯卡蒂>BB
手遊累己累人 切記別浪費生命(金錢)

此篇文章於 05-16-18 07:05 AM 被 pet3 編輯。
pet3 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 11:48 AM   #1446
hitachi
Crazy Gamer
 
註冊日期: Jan 2005
文章: 1,620
點解公會房會有床
hitachi 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 12:37 PM   #1447
pet3
The One
 
註冊日期: Oct 2007
文章: 21,891
引用:
作者: hitachi 查看文章
點解公會房會有床
他們這種vr 好像是有感覺的(之前說東西好吃)




這樣當然有床 (有大人玩家嘛)




自由選外表.....有感覺


某營業可能


__________________
3月21 PS4 戰場女武神4(白金) ,3月29 機戰X(白金)
6月21 PS4 新高達破壞者(白金)
9月7 PS4 蜘蛛俠(白金) ,9月27 PS4 勇者ネプテューヌ,10月3 PS4 洛克人11 ,11月1 PS4 閃之軌跡3 ,12月13 PS4 審判之眼
日期未定:PS4 受讚頌者1,2,3中文版,

FGO 目標預算
10月槍瀨光(2寶)>19年1月尾艾蕾醬>2月北齋+金閃閃>時間未明>斯卡蒂>BB
手遊累己累人 切記別浪費生命(金錢)
pet3 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 12:39 PM   #1448
J+1
God of Gamer
望過黎呀!!!!!!
 
註冊日期: Jul 2007
文章: 15,599
睇下某隻貓生物比兩隻蘿係咁摸有幾舒服就知個觸感系統做得好好
由手機版發出
J+1 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 01:04 PM   #1449
鳳熾魂
God of Gamer
紅蓮の焔神
 
註冊日期: Dec 2003
文章: 16,466
3DS Friend Code0018 0703 4979
PSN  IDcastorwmh
XBox Live Gamertagcastorwmh
今次團戰起馬係兩個老手帶三個新手去蝦真新手先丫
受訓練但係未受實戰而且一直糖果
不過唔洗講咁多 去到邊都係人脈廣最好 一開始就識哂一班高手


__________________
俺の戦いは至弱より始まり至強を倒すに至る
俺のいうことは正しい、俺のなすことも正しい
吾之正義,絕不讓人歪曲
人不是因為感到絕望而裹足不前。是因為一個人先放棄了,所以才會感到絕望、才會裹足不前。
人不是因為看到希望而繼續前進。是因為一個人先擁有找尋希望的「意志」,所以才會看到希望、才會繼續前進。
鳳熾魂 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 05-16-18, 01:30 PM   #1450
J+1
God of Gamer
望過黎呀!!!!!!
 
註冊日期: Jul 2007
文章: 15,599
論新手抱大腿/油王的重要性
由手機版發出
J+1 目前離線   回覆時引用此篇文章
回覆

主題工具
顯示模式

論壇跳轉

相似的主題
主題 主題作者 版面 回覆 最後發表
なもり「ゆるゆり」無期限休載。再開の際に、またお知らせ致します。 supermanlady 日本動漫畫討論版 378 07-18-18 08:38 PM
ヒロユキ「マンガ家さんとアシスタントさんと」#12 (終)「前進/夏の終わり/パンツでわかる性格診断」 supermanlady 日本動漫畫討論版 15 05-27-14 10:44 PM
[動畫] 「ガンダムビルドファイターズ」第25話「約束」(終)丨 ガンダム35周年の翌年はガンプラ35周年です! Vol.2 money 日本動漫畫討論版 1004 03-31-14 07:40 PM
[動畫] 「ガンダムビルドファイターズ」第13話「バトルウェポン」丨15話メカ作畫監督:大張正己 money 日本動漫畫討論版 1018 01-22-14 03:27 PM
くずしろ「犬神さんと猫山さん」#12 (終)「犬神さんと猫山さんと夏祭り」 supermanlady 日本動漫畫討論版 1 01-15-14 11:36 AM


現在的時間是 12:24 PM


手機版 | APP版
Powered by vBulletin® 版本 3.8.3
版權所有 ©2000 - 2018,Jelsoft Enterprises Ltd. map
Games Animation Forum