Games Animation Forum

返回   Games Animation Forum > GAF區 > 手機平板遊戲討論版

回覆
 
主題工具 顯示模式
舊 10-23-18, 10:50 PM   #801
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
我果陣升5隻都覺得唔係太夠料,你升咁多應該會要好多體刷野 XD


主角應該轉左龍騎先升LV,龍騎成長攻S 劍得A @@ 蝕左十個LV添 @@ 不過之後都未必會落主角,算了 XD

此篇文章於 10-23-18 10:57 PM 被 ShinDou 編輯。
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-23-18, 10:59 PM   #802
鳳熾魂
God of Gamer
紅蓮の焔神
 
註冊日期: Dec 2003
文章: 16,657
3DS Friend Code0018 0703 4979
PSN  IDcastorwmh
XBox Live Gamertagcastorwmh
引用:
作者: ShinDou 查看文章
我果陣升5隻都覺得唔係太夠料,你升咁多應該會要好多體刷野 XD
刷轉職野多裝真係升唔切,現家都係雷丁艾爾文雪莉上到30算〝其他20
好多SR裝真係溶哂算,最多留一套刺客俾雪莉玩成日出弓刺客應該追求暴擊啦同埋仲有把垃圾夜鷹
轉龍騎之後應該係會補番條數俾你


__________________
俺の戦いは至弱より始まり至強を倒すに至る
俺のいうことは正しい、俺のなすことも正しい
吾之正義,絕不讓人歪曲
人不是因為感到絕望而裹足不前。是因為一個人先放棄了,所以才會感到絕望、才會裹足不前。
人不是因為看到希望而繼續前進。是因為一個人先擁有找尋希望的「意志」,所以才會看到希望、才會繼續前進。

此篇文章於 10-23-18 11:08 PM 被 鳳熾魂 編輯。
鳳熾魂 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-23-18, 11:10 PM   #803
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
但如果會補既話咪唔係成長率囉﹖@@ 只係每個職既基本能力唔同﹖

不過真係要有人有飛馬修同我同LV先比較到係咪有蝕到 XD


我之前裝都係5SET算,真係養唔到咁多 XD
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-23-18, 11:13 PM   #804
鳳熾魂
God of Gamer
紅蓮の焔神
 
註冊日期: Dec 2003
文章: 16,657
3DS Friend Code0018 0703 4979
PSN  IDcastorwmh
XBox Live Gamertagcastorwmh
引用:
作者: ShinDou 查看文章
但如果會補既話咪唔係成長率囉﹖@@ 只係每個職既基本能力唔同﹖

不過真係要有人有飛馬修同我同LV先比較到係咪有蝕到 XD


我之前裝都係5SET算,真係養唔到咁多 XD
同埋佢都無寫成長率係分Rank 咋嗎我覺佢係咁丫
我36


__________________
俺の戦いは至弱より始まり至強を倒すに至る
俺のいうことは正しい、俺のなすことも正しい
吾之正義,絕不讓人歪曲
人不是因為感到絕望而裹足不前。是因為一個人先放棄了,所以才會感到絕望、才會裹足不前。
人不是因為看到希望而繼續前進。是因為一個人先擁有找尋希望的「意志」,所以才會看到希望、才會繼續前進。
鳳熾魂 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-23-18, 11:30 PM   #805
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
你都係飛馬修﹖咁等我36果陣同你比較下 XD


諗諗下里昂2轉好似帶飛兵好過騎,太多槍兵成日俾人克,打步既話里昂自己都夠力撞死,不過練兵飛兵係最低得LV2 @@ 又要刷
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-23-18, 11:33 PM   #806
鳳熾魂
God of Gamer
紅蓮の焔神
 
註冊日期: Dec 2003
文章: 16,657
3DS Friend Code0018 0703 4979
PSN  IDcastorwmh
XBox Live Gamertagcastorwmh
引用:
作者: ShinDou 查看文章
你都係飛馬修﹖咁等我36果陣同你比較下 XD


諗諗下里昂2轉好似帶飛兵好過騎,太多槍兵成日俾人克,打步既話里昂自己都夠力撞死,不過練兵飛兵係最低得LV2 @@ 又要刷
所以無騎用 不過有又點 其實無位落 雪莉頂左個機動力


__________________
俺の戦いは至弱より始まり至強を倒すに至る
俺のいうことは正しい、俺のなすことも正しい
吾之正義,絕不讓人歪曲
人不是因為感到絕望而裹足不前。是因為一個人先放棄了,所以才會感到絕望、才會裹足不前。
人不是因為看到希望而繼續前進。是因為一個人先擁有找尋希望的「意志」,所以才會看到希望、才會繼續前進。
鳳熾魂 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-23-18, 11:34 PM   #807
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
其實齊腳真係唔會有位落主角 XD
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-23-18, 11:35 PM   #808
鳳熾魂
God of Gamer
紅蓮の焔神
 
註冊日期: Dec 2003
文章: 16,657
3DS Friend Code0018 0703 4979
PSN  IDcastorwmh
XBox Live Gamertagcastorwmh
係打王子同錢先升下佢
把冰劍好似有用過夜鷹少少咁


__________________
俺の戦いは至弱より始まり至強を倒すに至る
俺のいうことは正しい、俺のなすことも正しい
吾之正義,絕不讓人歪曲
人不是因為感到絕望而裹足不前。是因為一個人先放棄了,所以才會感到絕望、才會裹足不前。
人不是因為看到希望而繼續前進。是因為一個人先擁有找尋希望的「意志」,所以才會看到希望、才會繼續前進。

此篇文章於 10-24-18 12:09 AM 被 鳳熾魂 編輯。
鳳熾魂 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 12:44 AM   #809
鳳熾魂
God of Gamer
紅蓮の焔神
 
註冊日期: Dec 2003
文章: 16,657
3DS Friend Code0018 0703 4979
PSN  IDcastorwmh
XBox Live Gamertagcastorwmh
上到去真係打定料精通40左都未攞哂班主力3階 差3隻聽日打完埋日任就算


__________________
俺の戦いは至弱より始まり至強を倒すに至る
俺のいうことは正しい、俺のなすことも正しい
吾之正義,絕不讓人歪曲
人不是因為感到絕望而裹足不前。是因為一個人先放棄了,所以才會感到絕望、才會裹足不前。
人不是因為看到希望而繼續前進。是因為一個人先擁有找尋希望的「意志」,所以才會看到希望、才會繼續前進。
鳳熾魂 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 01:51 AM   #810
GUSTAV
The One
poor
 
註冊日期: Oct 2003
文章: 28,441
XBox Live Gamertag邊有錢 傻的嗎
其實粉毛要練....


__________________
この袁紹おもしろい事は求めぬ!
小よく大を制するような奇計も求めぬ!
制覇は当然のごとく成すべし!

それが王者の戦いというものだ
GUSTAV 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 06:06 AM   #811
(=v=)b
God of Gamer
    ↓青蛙馬沙↓
 
註冊日期: Nov 2005
文章: 10,366
XBox Live Gamertagnoel lai
Smile

引用:
作者: GUSTAV 查看文章
其實粉毛要練....
粉毛無範圍回復~比對面用範圍技野會頭痕~


__________________
你咪同我講 有正有反好平常啫 喂 但係依家係良知同暴力打緊仗
你沒有信念 請行埋一邊 咪阻擋理想開花那一天
若是人生 錯過這一晚 怕再沒機會任意呼喊
任暴雨下 志向未倒下 雨傘是一朵朵的花 不枯也不散
(=v=)b 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 07:04 AM   #812
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
粉毛打龍好用,唔係成日有位入去補,配雪莉都好用

要拆debuff落群補or驅散啦

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 08:07 AM   #813
GUSTAV
The One
poor
 
註冊日期: Oct 2003
文章: 28,441
XBox Live Gamertag邊有錢 傻的嗎
引用:
作者: (=v=)b 查看文章
粉毛無範圍回復~比對面用範圍技野會頭痕~
功能角 你打PVE 好多時都會用到


__________________
この袁紹おもしろい事は求めぬ!
小よく大を制するような奇計も求めぬ!
制覇は当然のごとく成すべし!

それが王者の戦いというものだ
GUSTAV 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 08:23 AM   #814
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
結果都係升左隻雪莉外掛收頭,睇下遲d駛唔駛落黃毛開超絕先打得入,不過光頭穩太多又有2條命又硬,唔太想換

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 09:33 AM   #815
GUSTAV
The One
poor
 
註冊日期: Oct 2003
文章: 28,441
XBox Live Gamertag邊有錢 傻的嗎
引用:
作者: 鳳熾魂 查看文章
係打王子同錢先升下佢
把冰劍好似有用過夜鷹少少咁
夜鷹我2話不說 拆了

之後賭左把血琴返黎

再拆 OTZ


__________________
この袁紹おもしろい事は求めぬ!
小よく大を制するような奇計も求めぬ!
制覇は当然のごとく成すべし!

それが王者の戦いというものだ

此篇文章於 10-24-18 09:36 AM 被 GUSTAV 編輯。
GUSTAV 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 10:26 AM   #816
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
而家32lv試下刷唔刷到暗王子先

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 10:27 AM   #817
GUSTAV
The One
poor
 
註冊日期: Oct 2003
文章: 28,441
XBox Live Gamertag邊有錢 傻的嗎
引用:
作者: ShinDou 查看文章
而家32lv試下刷唔刷到暗王子先

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
實得啦 我之前30都係咁打 打得慢之嘛SOSAD


__________________
この袁紹おもしろい事は求めぬ!
小よく大を制するような奇計も求めぬ!
制覇は当然のごとく成すべし!

それが王者の戦いというものだ
GUSTAV 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 10:32 AM   #818
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
今次亂升左好多人,岩岩掃晒d料已經爆完4次體,今晚又可以打閃軌 XD


不過bonus我淨係升左魔女騎同主角,兩隻唔知夠唔夠打 XD

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 10:51 AM   #819
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
我隻劍馬修著埋里昂set裝都唔夠d槍兵打 XD 35有超絕先刷了,又刷下兄貴先

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 02:21 PM   #820
GUSTAV
The One
poor
 
註冊日期: Oct 2003
文章: 28,441
XBox Live Gamertag邊有錢 傻的嗎
今日打40龍出左吸血鬼面


__________________
この袁紹おもしろい事は求めぬ!
小よく大を制するような奇計も求めぬ!
制覇は当然のごとく成すべし!

それが王者の戦いというものだ
GUSTAV 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 02:28 PM   #821
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
Ssr裝?有bonus?

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 02:30 PM   #822
GUSTAV
The One
poor
 
註冊日期: Oct 2003
文章: 28,441
XBox Live Gamertag邊有錢 傻的嗎
引用:
作者: ShinDou 查看文章
Ssr裝?有bonus?

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
冇bonus...

我想打sr賢者帽


__________________
この袁紹おもしろい事は求めぬ!
小よく大を制するような奇計も求めぬ!
制覇は当然のごとく成すべし!

それが王者の戦いというものだ
GUSTAV 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 02:30 PM   #823
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
賢者帽係加智果個?

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 02:33 PM   #824
GUSTAV
The One
poor
 
註冊日期: Oct 2003
文章: 28,441
XBox Live Gamertag邊有錢 傻的嗎
引用:
作者: ShinDou 查看文章
賢者帽係加智果個?

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
有頂個效係加隔離條友魔防嘛


__________________
この袁紹おもしろい事は求めぬ!
小よく大を制するような奇計も求めぬ!
制覇は当然のごとく成すべし!

それが王者の戦いというものだ
GUSTAV 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 10-24-18, 02:34 PM   #825
ShinDou
God of Gamer
 
註冊日期: Apr 2006
文章: 11,291
應該疊唔到超絕喎?

我從使用 Tapatalk 的 LG-H930 發送
ShinDou 目前離線   回覆時引用此篇文章
回覆

主題工具
顯示模式

論壇跳轉

相似的主題
主題 主題作者 版面 回覆 最後發表
[iOS/An]新作情報區 okabe 手機平板遊戲討論版 1084 10-07-18 04:52 PM
[iOS/An] DomiNations f2light 手機平板遊戲討論版 4 06-11-16 02:00 AM
[iOS/AN]誰ガ為のアルケミスト 傑斯特 手機平板遊戲討論版 14 02-04-16 07:43 PM
[IOS/AN]三國志Puzzle大戰 jerry 手機平板遊戲討論版 86 06-01-15 09:41 AM
[ios]古の女神と宝石の射手 HOIHOI 手機平板遊戲討論版 1 11-21-13 06:50 AM


現在的時間是 04:45 AM


手機版 | APP版
Powered by vBulletin® 版本 3.8.3
版權所有 ©2000 - 2018,Jelsoft Enterprises Ltd. map
Games Animation Forum